Костянтинівська спеціалізована загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 13
з поглибленим вивченням іноземних мов Костянтинівської міської ради Донецької області
 Адреса: 85110, м. Костянтинівка,бул. Космонавтів, 12а, телефон: +380627227898, електронна адреса: zosh-13-kost@ukr.net                                                     
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Інтерактивні технології » Досвід вчителів "А я роблю так..." » Інноваційні методи роботи
Інноваційні методи роботи
nataliVДата: Пятница, 15.01.2016, 10:49 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Администраторы
Сообщений: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
Эффективным стало применять на уроках инновационные методы обучения.Предлагаю здесь поделиться своим опытом применения таких методов, которые Вы используете на уроках.
 
vadimmyaloДата: Среда, 11.01.2017, 08:40 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Велику користь приносять такі технології як робота в парах,  трійках, малих групах. У групах організовую різні форми роботи:  обговорення проблеми, пошук ідей, створення проекту. Застосування таких технологій сприяє розвитку критичного мислення, здатності аналізувати, зіставляти ситуації, приймати рішення. На своїх уроках ми дуже часто з учнями граємо.  Девіз таких уроків: «Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості». У своїй роботі я використовую імітаційні, сюжетно – рольові, ігри – подорожі.

Сюжетно – рольові ігри я використовую при  проведенні уроків у 9 класі.  Виконуючи ролі представників різних соціальних груп, учні відстоюють позиції свого персонажу та висловлюють свої точки зору щодо проблеми, а також з’ясовують її соціальну значимість. Так, при вивченні тем «Терморегуляція», «Дихання», «Харчування і травлення», учні виступають у ролі лікаря, пацієнта, еколога, юриста.  Вивчаючи теми учні не тільки оволодівають теоретичними знаннями, а й вчаться надавати першу допомогу у разі ушкодження певної системи, отримують велику кількість корисних життєвих порад.Однією з важливих задач я вважаю – навчити  дітей дискутувати. В цьому мені допомагають такі інтерактивні технології як метод «Прес», «Займи позицію».  Під час таких уроків ми ведемо широке обговорення спірних питань. Цінність цих технологій полягає в тому, що вони сприяють  розвитку особистісних якостей, творчих здібностей, розвитку критичного мислення, здатності аналізувати питання, вміння висловлювати свою думку і чітко дотримувати її.

Під час вивчення теми «Вплив алкоголю, наркотиків і токсинів на нервову систему і поведінку людини. Соціальні наслідки і профілактика наркоманії» використовую метод «Займи позицію», де учні висловлюють свої думки з проблем: «Алкоголь – стимулятор чи отрута?», «Наркотики – ліки чи смертельна загроза?».Розробляючи свої уроки я завжди пам’ятаю, що урок є урок, і кожен учень повинен одержати обов’язковий мінімум знань, передбачений програмою. Тому особливе значення я приділяю на уроках роботі з підручником, джерелами додаткової літератури, проводити лабораторні роботи за інструкціями, вміння спостерігати, фіксувати отримані результати й на їхній підставі робити висновки. Інтерактивне навчання,елементи якого, я  впроваджую в свою роботу, спрямовує роботу учня на зв'язок навчання з повсякденним життя, грамотне користування біологічними знаннями.

При проведенні лабораторних та практичних робот ми використовуємо живі, гербарні зразки. Учням дуже подобаються уроки – спостереження. Так, при вивченні теми «Будова клітини»  учні  затамувавши подих, спостерігали під мікроскопом рух цитоплазми у клітинах лусочки цибулини та алое.  Дуже важливе значення я приділяю на уроках розвитку екологічного мислення.  Вивчаючи кожну тему ми з учнями   обговорюємо сучасний стан  природи та з’ясовуємо шляхи  збереження живих організмів.Велику увагу надаю роботі з комп’ютером та інформаційним технологіям.

Використовую програми та електронні засоби навчального призначення – ППЗ «Біології 6-11 кл.», «Анатомія людини 8-9кл.»,«Біологія. Енциклопедія»  та ін.Учні, які проявляють особливий інтерес до вивчення предмета, обдаровані діти виконують більш складні завдання – створюють комп’ютерні презентації та слайд – програми, які успішно використовую в навчальному процесі для вивчення відповідних тем.  В кабінеті біології створений банк презентацій, які учні 9 класу, на рівні з учителем поповнюють мультимедійними матеріалами. Усе це, сприяє активізації творчих здібностей учнів, реалізації творчого потенціалу, а отже, забезпечує формування в учнів компетентностей продуктивної творчої діяльності, спонукає їх до  готовності та потреб у творчості.

Таки чином, використання інтерактивних технологій дозволяє максимально підвищити ефективність навчально – виховного процесу,  дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватись, співпрацювати, відстоювати свою позицію. Отже, такі технології мають великий потенціал, реалізація якого створює оптимальні умови для формування ключових компетентностей учнів. Саме це завдання є найвідповідальнішим у роботі кожного вчителя, адже воно стосується життєвих навичок учнів, їх адаптації до життя і , зрештою, їх долі.
 
Форум » Інтерактивні технології » Досвід вчителів "А я роблю так..." » Інноваційні методи роботи
Страница 1 из 11
Поиск:

                                                                                                                            
Cloudim - онлайн консультант для сайта бесплатно.
Адміністратор сайту: Лядська Наталія Володимирівна