Костянтинівська спеціалізована загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 13
з поглибленим вивченням іноземних мов Костянтинівської міської ради Донецької області
 Адреса: 85110, м. Костянтинівка,бул. Космонавтів, 12а, телефон: +380627227898, електронна адреса: zosh-13-kost@ukr.net                                                     
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Основний форум » Форум на будь-які теми » Спілкування на будь-які теми » Співпраця батьків і вчителів – спільна турбота про дітей (Співпраця батьків і вчителів – спільна турбота про дітей)
Співпраця батьків і вчителів – спільна турбота про дітей
annbondДата: Суббота, 21.01.2017, 20:47 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Сім’я – один із головних виховних інститутів, значення якого у формуванні особистості дитини важко переоцінити . Значний діапазон впливу і унікальність методів педагогічної і психологічної дії робить її одним з найпотужніших засобів сучасного процесу виховання. Окрім того, становлення сім’ї, протиріччя процесу її формування, зміни в структурі, демографічні диспропорції , ряд інших факторів ставлять нові проблеми перед батьками як вихователями. Їхня діяльність вимагає опанування основ спеціальних знань , умінь, навичок , необхідних для правильного виховання дітей у сім’ї.

Все це спонукає педагогічні колективи шкіл на пошук нових підходів до змісту і організації педагогічної просвіти батьків, яка є одним із каналів одержання сім’єю психолого-педагогічної допомоги .Проблема співпраці сім'ї і школи у вихованні дітей молодшого шкільного віку досить складна і багатоаспектна. Насамперед це стосується структури взаємодії, розподілу обов'язків, ролей, завдань і функцій між усіма учасниками навчально-виховного процесу, вироблення спільних дій.

Актуальність зазначеної проблеми досить очевидна.Досягнення єдності педагогічних вимог сім’ї та школи покладено на педагогічний колектив. Для цього використовуються різноманітні форми співробітництва: індивідуальні, групові, колективні. Індивідуальні форми роботи дозволяють встановити особистий контакт вчителя з усіма батьками. Найбільш поширеними формами індивідуальної роботи з батьками є бесіди і консультації в школі або при відвідуванні учителем сім’ї учня.

Велику роль у розв’язанні спільних завдань навчання й виховання відіграють батьківські комітети школи і класу. Обирають їх на відповідних батьківських зборах, і працюють вони в тісному контакті з класними керівниками. Класні і загальні батьківські збори є основною формою колективної роботи з батьками. Добре підготовлені і проведені батьківські збори сприяють створенню єдиного колективу педагогів і батьків, мобілізації його на розв’язання конкретних проблем життя і виховання дітей у сім’ї.Класні батьківські збори є важливим колективним видом роботи класного керівника з батьками учнів їх проводять 1-2 рази на семестр. Такі збори сприяють формуванню громадської думки батьків, об’єднанню їх в єдиний колектив.Корисно запрошувати батьків на уроки, залучати їх до підготовки і проведення ранків, виховних годин тощо.

Все це сприяє кращому взаєморозумінню між вчителями і батьками, дітьми.Виконання батьками громадських доручень з виховання дітей у школі або за місцем проживання – найбільш перспективна форма підвищення педагогічної культури батьків, озброєння їх педагогічними знаннями і досвідом.
 
Форум » Основний форум » Форум на будь-які теми » Спілкування на будь-які теми » Співпраця батьків і вчителів – спільна турбота про дітей (Співпраця батьків і вчителів – спільна турбота про дітей)
Страница 1 из 11
Поиск:

                                                                                                                            
Cloudim - онлайн консультант для сайта бесплатно.
Адміністратор сайту: Лядська Наталія Володимирівна