Костянтинівська спеціалізована загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 13
з поглибленим вивченням іноземних мов Костянтинівської міської ради Донецької області
 Адреса: 85110, м. Костянтинівка,бул. Космонавтів, 12а, телефон: +380627227898, електронна адреса: zosh-13-kost@ukr.net                                                     
Екскурсія по школі
Меню
Початкова школа

«Методичний портал»

Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 60
Форма входу

Пошук

 

Міні-чат
Все для школи
Погода
Яндекс.Погода
Якість сайту
Корисні сайти
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії

Оцінюючи навчальні досягнення учнів з географії, необхідно враховувати:
- правильність і науковість викладення матеріалу, повноту розкриття понять і закономірностей, точність вживання географічної та картографічної термінології;
- ступінь самостійності відповіді;
- логічність, доказовість у викладенні матеріалу;
- ступінь сформованості інтелектуальних, загальноосвітніх, специфічних умінь (робота з картографічними, статистичними та іншими додатковими матеріалами).

I. Початковий
1 - Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об’єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т.д.) та з допомогою вчителя знаходить їх на карті
2 - Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або декілька запропонованих географічних об’єктів та з допомогою вчителя намагається знайти їх на карті
3 - Учень (учениця) дає нечіткі характеристики географічних об’єктів; за допомогою вчителя знаходить їх на карті, може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

II. Середній
4 - Учень (учениця) частково відтворює текст підручника, дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає, відповідно до теми конкретного уроку, компоненти географічної оболонки та складові господарства; повторює за зразком практичну роботу; під час відповіді намагається користуватися географічною картою
5 - Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу без розкриття причинно-наслідкових зв’язків, описує географічні об’єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов’язковою географічною номенклатурою
6 - Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює значну частину вивченого матеріалу у відповідності з його викладом у підручнику. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою

III. Достатній
7 - Учень (учениця) має достатні географічні знання і застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про природні та суспільні явища, вміє вести спостереження за навколишнім середовищем; достатньо володіє картографічним матеріалом
8 - Учень (учениця) засвоїв основні уявлення, поняття і категорії географічної науки про Землю та господарську діяльність людини. Застосовує здобуті знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про господарство і населення, показує їх зміну у часі. Вміє наводити приклади взаємодії людини і природи; знає обов’язкову географічну номенклатуру
9 - Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення про компоненти природи і просторову організацію господарства; пояснює причинно-наслідкові зв’язки в природі і господарстві; майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

IV. Високий
10 - Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку певних процесів та явищ, передбачених навчальною програмою; пояснює прикладне значення географічних знань, дає розгорнуту відповідь, відбирає необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних понять та може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом
11 - Учень (учениця) має глибокі знання про об’єкт вивчення, застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження і висновки, вміє працювати з рекомендованими вчителем джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію
12 - Учень (учениця) володіє грунтовними географічними знаннями у межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об’єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки і узагальнення; здатний розв’язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує

Виховуємо патріотів
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:03:05

Статистика
smiley
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Всього онлайн:
Каталог webplus.info 
Рейтинг@Mail.ru
Годинник
Розповісти друзям
Сподобався сайт? Встановіть банер нашого сайту у себе та поділіться ним в соціальних мережах
Календар
Календар України
Наш банер

 


Інформатика

«Методичний портал»

Сайти вчителів
Друзі сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»  Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ступенів продвижение сайта бесплатно укладка ламината
Друк сторінки
                                                                                                                            
Cloudim - онлайн консультант для сайта бесплатно.
Адміністратор сайту: Лядська Наталія Володимирівна
Cloudim - онлайн консультант для сайта бесплатно.