Костянтинівська спеціалізована загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 13
з поглибленим вивченням іноземних мов Костянтинівської міської ради Донецької області
 Адреса: 85110, м. Костянтинівка,бул. Космонавтів, 12а, телефон: +380627227898, електронна адреса: zosh-13-kost@ukr.net                                                     
Екскурсія по школі
Меню
Початкова школа

«Методичний портал»

Наше опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 60
Форма входу

Пошук

 

Міні-чат
Все для школи
Погода
Яндекс.Погода
Якість сайту
Корисні сайти
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії

При оцінюванні навчальних досягнень з історії враховується:
- рівень оволодіння історичними знаннями; знання хронологічних меж періодів, найважливіших історичних подій і процесів; визначення характерних суттєвих рис історичних явищ і подій;
- рівень умінь групування (класифікації) фактів за вказаною ознакою, розкриття причинно-наслідкових зв’язків між подіями;
- рівень оволодіння практичними уміннями та навичками роботи з історичними джерелами; обґрунтування власного ставлення учня щодо історичної події, явища, діяча.

І. Початковий
1 - Учень (учениця) називає одну-дві події, дати, історичні постаті чи історико-географічні об’єкти
2 - Учень (учениця) називає декілька подій, дат, історичних постатей або історико-географічних об’єктів; вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так - ні»; має загальне уявлення про лічбу часу в історії
3 - Учень (учениця) двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію чи постать; впізнати її за описом; співвіднести рік зі століттям, століття - з тисячоліттям ; має загальне уявлення про історичну карту

ІІ. Середній
4 - Учень (учениця) репродуктивно відтворює невелику частину навчального матеріалу теми, пояснюючи історичні терміни, подані у тексті підручника, називаючи одну-дві основні дати; показуючи на карті історико-географічний об’єкт
5 - Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний зміст навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати; показувати на історичній карті основні місця подій
6 - Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний матеріал теми, давати стислу характеристику історичній постаті, встановлювати послідовність подій; користуватись за допомогою вчителя наочними та текстовими джерелами історичної інформації

ІІІ. Достатній
7 - Учень (учениця) послідовно і логічно відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події (причини, наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів; «читає» історичні карти з допомогою їх легенди; використовує історичні документи як джерело знань
8 - Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає правильне визначення історичних понять, аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища, визначає причинно-наслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій у межах теми; дає словесний опис історичних об’єктів, використовуючи легенду карти
9 - Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами; дає порівняльну характеристику історичних явищ, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв’язки; синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти

ІV. Високий
10 - Учень (учениця) використовує набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує відповіді учнів; порівнює і систематизує дані історичних карт; синхронізує події вітчизняної та всесвітньої історії
11 - Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, співвідносити історичні процеси з періодом на основі наукової періодизації історії
12 - Учень (учениця) системно володіє навчальним матеріалом; самостійно характеризує історичні явища, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання; користується джерелами інформації, аналізує та узагальнює її

Виховуємо патріотів
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:05:12

Статистика
smiley
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Всього онлайн:
Каталог webplus.info 
Рейтинг@Mail.ru
Годинник
Розповісти друзям
Сподобався сайт? Встановіть банер нашого сайту у себе та поділіться ним в соціальних мережах
Календар
Календар України
Наш банер

 


Інформатика

«Методичний портал»

Сайти вчителів
Друзі сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»  Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ступенів продвижение сайта бесплатно укладка ламината
Друк сторінки
                                                                                                                            
Cloudim - онлайн консультант для сайта бесплатно.
Адміністратор сайту: Лядська Наталія Володимирівна
Cloudim - онлайн консультант для сайта бесплатно.